.:: Air Mata Pemadam Api Neraka ::. "Ya Allah ! Ya Tuhanku Jadikanlah air mataku di waktu takut dengan-Mu Pemadam api neraka-Mu Jatuhnya air mataku menggugurkan segala dosa-dosaku Tuhan !Kalau bukan dengan rahmat-Mu Aku tidak akan selamat Setidak-tidaknya kalau bukan kemaafan-Mu Aku tidak terlepas daripada azab Aku lemah, bantulah aku Nafsuku serakah Bantulah aku bermujahadah selalu Syaitan yang menipu dayaku Lindungilah aku darinya Jalan kesesatan terlalu banyak Ada yang jelas Ada yang kesamaran Kalau bukan pimpinan-Mu Aku tersesat jalan Pimpinkanlah aku selalu Agar aku selamat menuju-Mu"

Sabtu, 17 Januari 2009

Alhamdulillah...PAS menang!! Be End kalah!

Assalamualaikum...alhamdulillah,kemenangan dipihak kita.

baru selesai kenduri doa selamat pas isya' di rumah tadi, dlm pkul 9.30pm seorang sahabat di UPU pulau kambing, k.Tganu hntr msj
"alhamdulillah kita menang!!majoriti 2631..takbir!!"
bergetar jiwa rasa bila mndengarnya...ALLAHUAKBAR!!


fakta PRK P036 K.Tganu
Di Umumkan oleh Pegawai Pengurus Pilihanraya
P. 036 Kuala Terengganu

Hj. Mohamad Abdul Wahid Endut .
PAS : 32,883

Wan Ahmad Farid Wan Salleh
BN : 30,252

Azharudin bin Mamat @ Adam :
BEBAS : 193

Majoriti :2631
Undi Rosak :665
Jumlah Keluar Mengundi : 79.9%

tahniah buat semua Jentera PAS dan PR yang bersama-sama untuk bertungkus-lumus menjayakan kemenangan ini.

takziah buat YB HJ Mohd Abd Wahid Endut diatas beban amanah yang semakin bertambah dibahu untuk digalas. Moga sentiasa dipermudahkan urusan.


tak lama lepas tu dlm pkul 11.15pm, dpt msj drpd seorg sahabiah mmberitahu mereka dlm satu kereta dlm jalan keluar dari stadium negeri ditahan oleh polis dan diselongkar semua bahagian kereta,bendera PAS mereka dirampas...geram lak dgr,mcm pnjnayah lagak dibuatnye. Rupa-rupanya ramai gak pnyokong2 yg len ditahan polis dan dirampas bendera yg ada pd derang..subhanallah,pelik dlm hati nape teruk smpai cmgni skali diperlakukan polis kpd pas??
Xlame lpas tu,keluar statement :
Arahan terbaru daripada Tuan Guru Presiden kepada semua petugas dan penyokong PAS yang berada di sekitar Parlimen Kuala Terengganu supaya tidak mengibarkan bendera di jalan raya semasa menaiki kenderaan.
Baru faham..melanggar etika SPR Malaysia. Bese la,dh menang mesti lah sorak raikan kemenangan..ader saje salah yang dicari polis pd PAS nih. itulah yg dirisaukan oleh tok guru presiden..bgaimana nk pelihara akhlak ahli kita?satu kerisauan yg mndlm dari jauh sudut hati seorg tok ayah kpd 'anak2nya' yg ckup ramai.

Semoga dengan kemenangan ini akan lebih menyemarakkan perjuangan kita untuk mendaulatkan syariat , memartabatkan ummah dan menobatkan keadilan serta kesaksamaan . Pastikan kita semua tidak terleka dengan ujian kemenangan yang sedikit ini .

Yakinlah bahawa perjuangan kita masih banyak perkara yang perlu kita selesaikan . Menuntut kesungguhan, pengorbanan dan kesediaan kita semua untuk turun ke medan bagi membawa risalah perjuangan Islam ini sehinggalah Islam dapat didaulatkan . InsyaAllah ..takbir!!
Allahuakbar..walillahilhamdu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan