.:: Air Mata Pemadam Api Neraka ::. "Ya Allah ! Ya Tuhanku Jadikanlah air mataku di waktu takut dengan-Mu Pemadam api neraka-Mu Jatuhnya air mataku menggugurkan segala dosa-dosaku Tuhan !Kalau bukan dengan rahmat-Mu Aku tidak akan selamat Setidak-tidaknya kalau bukan kemaafan-Mu Aku tidak terlepas daripada azab Aku lemah, bantulah aku Nafsuku serakah Bantulah aku bermujahadah selalu Syaitan yang menipu dayaku Lindungilah aku darinya Jalan kesesatan terlalu banyak Ada yang jelas Ada yang kesamaran Kalau bukan pimpinan-Mu Aku tersesat jalan Pimpinkanlah aku selalu Agar aku selamat menuju-Mu"

Selasa, 24 Mac 2009

Innalillah

Innalillah ilaihi raji'un...
Tak terucap dgn kata2...on the way pegi kerja pagi ni td trserempak dgn satu accident..masyaAllah,motor kne langgar dgn lori pasir. Org blum ramai yg brkumpul tgk,mksudnya baru j lg,xsmpai 5minit accident. Mtrnye xperasan ade kat mane, yg perasan tgk penunggang nya dh trbujur kaku baring kt tepi jalanraya,ditutup dgn suratkhabar,darah mengalir ats jalanraya,identiti mgsa xtau sape,tp yg pasti lelaki yg dh berumur. nauzubillah......rawan hati ini bila tgk.
Mcmnelah perasaan si isteri jika mgsa seorang suami,mcmnelah sedihnye si anak jk mgsa seorg ayah, alangkah peritnya hati...keluar pagi2 pi kerja cari rzeki dilambai dgn doa,tp alih2 ble kmbali ke rumah disambut dengan tangisan..subhanallah. Moga kita mati dalam husnol khatimah.


skdr gambar hiasan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan